Altın Örümcek Ödül

Ekip Gelişimi Eğitimleri

Ekip Gelişimi Eğitimleri

Size uygun olan eğitim tarihini seçiniz

Fiyat : 0.00 TL (KDV Dahil)
  • Eğitim Detayları
  • Eğitmen
  • Eğitim Tarihleri
  • Sertifika
  • Taksit
  • Sizi Arayalım

Ekip Gelişimi Eğitimleri

Dünyadaki gelişmelerin tüm kurumları değişime ve sürekli gelişime zorladığını şu günlerde özel sektör kuruluşları başta olmak üzere tüm organizasyonlar mevcut örgüt yapılarını, sistemlerini ve süreçlerini yeniden yapılandırma ve geliştirme ihtiyacı ile çalışmalar yapıyor. Biz de Nette Kariyer olarak alanlarında uzman profesyonel eğitmen kadromuzla senkron eğitimlerle kurumsal firmalarımızın da yanlarında oluyor ve tamamen firmalarımızın talep ve ihtiyaçlarına göre Senkron Kurumsal Eğitimler dizayn ediyoruz.

Ekip Gelişimleri başlığı altında sunduğumuz ve alt başlıkları tamamen kurumlarımıza özel belirlenen eğitimlerimiz aşağıdaki gibidir:
 
• Çalışan Bağlılığı, Motivasyon Eğitimleri
 
• Kurum İçi İletişim Eğitimi
 
• Kurum Kültürü ve Değerler Eğitimi
 
• İletişim Becerileri Eğitimi 
 
• Takımdaşlık (Ekip Olma) Eğitimi
 
• Toplantı Yönetimi Eğitimi
 
• Değişim Yönetimi Eğitimi
 
• Delegasyon Eğitimi
 
• Duygu Yönetimi Eğitimi
 
• Kaygı Yönetimi Eğitimi
 
• Zaman Yönetimi ve Kişisel Etkinlik Eğitimi
 
• Stresi Yönetimi Eğitimi 
 
• Öfke Yönetimi Eğitimi
 
• Çatışma Yönetimi Eğitimi
 
• Problem Çözme, Karar Alma / Verme Eğitimi
 
• Müzakere Yönetimi Eğitimi
 
• Performans Yönetimi Eğitimi
 
Kurumsal Eğitim talepleriniz için bize 0 555 888 37 15 numaralı telefondan ya da kurumsal@nettekariyer.com.tr mail adresinden ulaşabilirsiniz. 
 

Kıvılcım MERT

Yönetim Danışmanı

Türkiye’ de eş zamanlı İktisat ve Moda Tasarım eğitimi aldı. 2001-2008 yılları arasında farklı özel sektör kuruluşlarında (Arıkanlı Holding, AIG Sigorta, Commercial Union gibi) orta ve üst düzey yöneticilik kariyerinden sonra bir kadın girişimci olarak 2A Akademi Danışmanlık Eğitim ardından Lumiere Akademi Danışmanlık - Eğitim firmalarını kurdu. 

19 yıldır profesyonel iş hayatında bulunan Kıvılcım Nihal MERT Uzmanlık alanları olan; Yönetim ve Organizasyon, Kariyer Planlama, KOBİ'lerde Değişim Dönüşüm Yönetimi, Mediasyon  (Alternatif Uyuşmazlık Çözümü), Pazarlama ve Satış, Müşteri İlişkileri Yönetimi, Eğitim Planlama, Satış ve Organizasyonu, Stratejik Planlama, Girişimcilik, EBRD ( Avrupa Birliği İmar Kalkınma Bankası ) Proje Danışmanlığı konularında 19.000 saati aşkın eğitim, seminer ve danışmanlık hizmeti vermiştir. Eğitimlerinde 13.000’i aşkın birey ile buluşmuştur. 

Avrupa Birliği İmar Kalkınma Bankasından (EBRD) akredite eğitmendir. Gaziantep Üniversitesi bünyesinde gerçekleştirilen ve bir çok üniversitelerden akademisyenlerin katıldığı eğitim programlarında yer almıştır. Akademisyenlerin danışmanlık hayatına kazandırılması hedefi ile yapılan Yönetim Danışmanlığı Eğitim programında 150 Akademisyene “Eğitim ve Danışmanlık”, “Yeni Nesille İletişim” eğitimleri kapsamında yine akademisyenlere “Mentörlük ve Koçluk Eğitimleri”, üniversitelerin teknoloji ofislerinde girişimci olmak isteyen akademisyenlere “Girişimcilik Eğitimleri” ve “Danışmanlık Hizmetleri” vermiştir. Adıyaman Üniversitesi, Harran Üniversitesi, Hasan Kalyoncu Üniversitesi bünyesinde girişimcilik eğitimleri gerçekleştirmiştir. 
 
Türkiye’nin birçok şehrinde kamu kuruluşları, özel sektör ve sivil toplum kuruluşları ile danışmanlık ve eğitim faaliyetlerini sürdürmektedir. Birçok sivil Toplum kuruluşu ile ortak çalışmaların yanı sıra Ceren Nihan MERT vakfı kurucusu olarak vakıf bünyesinde öğrenci, kadın ve çocuklara yönelik sosyal sorumluluk projelerinde aktif çalışmaktadır. 
Vakıfta 2019 yılına kadar 1500 civarı öğrenci ile çalışmalar yapılmıştır. 
 
Dergi ve Gazetelerde (Dünya Gazetesi, Farkında Dergisi, Pusula Gazetesi) yazıları yayınlanmıştır. TEDX Konuşmacısıdır. 

EĞİTİM DURUMU 
 
Karadeniz Teknik Üniversitesi – İktisat 
American York Üniversitesi - Executive MBA – Devam ediyor
Anadolu Üniversitesi - Fotoğrafçılık ve Kameramanlık - Ön Lisans - Devam Ediyor
 

Emine BAŞDAĞ

D.Hyp, Psikolog, İnsan Kaynakları Uzmanı

1995 Yılında ODTÜ, Fen Edebiyat Fakültesi, Psikoloji Bölümünde mezun olan eğitmenimiz Emine BAŞDAĞ; 2000 yılında İstanbul Üniversitesi İnsan Kaynakları Programını, 2019 yılında da Londra’da yer alan Hypnotic’te (Hypnotherapi Training Company) 1 yıl süren Hipnoterapi Diploma Programını tamamlayıp bu alanda uzmanlaşan Türkiye’deki sayılı türklerden olmuştur.
 
1995 yılında Pamukbank’ta Eğitim ve Gelişim Müdürü olarak başladığı profesyonel hayatına Hunca Kozmetik’te İnsan Kaynakları Müdürü olarak, Davranış Bilimleri Enstütüsü’nde de Kıdemli Danışman olarak devam etmiştir. Bu süreçte ilaç, telekom, bankacılık, sanayi, hızlı tüketim alanındaki pek çok kurumsal firmaya danışmanlık, birçok üst düzey yöneticiye koçluk & mentorlük yapmış ve birçok projeyi  yönetmiştir. 
 
2008 yılında Yıldız Holding’de İnsan Kaynakları Müdürü olarak işe başlayan, sırasıyla İnsan Kaynakları Genel Müdür Yardımcısı, son olarak İnsan Kaynakları Grup Direktörlüğü görevini üstlenmiş 50’e yakın yurt içi ve yurtdışı şirketin insan kaynakları strateji ve politikalarını belirleyen, yöneten, koordine eden bir rolde görev almıştır. Bu süreç zarfında 100’den fazla CEO ve Genel Müdür ile çalışmıştır. Çalıştığı dönemde Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı, İş Birimi Başkanlarına raporlamıştır. Farklı dönemlerde toplam 250 kişilik İnsan Kaynakları ekibini yönetmiş ve yetiştirmiştir.
  
Şu an da Londra’da yaşayan eğitmenimiz kuruculuğunu ve yöneticiliğini yaptığı Expertum Consulting Services LLC firmasıyla “Kurumların Dönüşümü, Yeteneğin Dönüşümü ve Zihinsel Dönüşüm” alanlarında şirketlerin ve ekiplerin büyüme yolculuklarında hizmet vermektedir. Aynı zamanda Nette Kariyer’de genel katılıma açık webinarlarda eğitmenlik yapmaktadır.
 

Bu eğitime ait eğitim takvimi bulunmamaktadır.

Nette Kariyer Sertifikası

Bu eğitimi başarı ile bitirmeniz durumunda verilecek sertifikadır.

Adres:
Kıbrıs Şehitleri Caddesi No:138/1 Kat:1 Da:1 Alsancak Konak İzmir

Telefon:
0 555 888 37 15

E-posta:
info@nettekariyer.com.tr

Bilgi Edinme Formu

Canlı Destek